Selasa, 1 Oktober 2013

Hari - hari nak kena marah je ? Ape masalah dea sebenarnya ? Ha ? Aku rasa bagus aku mati dari hari hari kena marah je ? Sebab apa aku kena marah ? Sebab aku membebankan ? Dan dari pada aku membebankan keluarga aku . Lebih baik aku takda dalam dunia ni ? Aku tak bergune pon kan ? Apalah nasib aku tensionlah . bukan aku pegi sekolah tak belaja . aku pegi sekolah aku belaja . selalu belaja :3 Focus semua tapi bila balik rumah . selalu kene tuduh yang aku tak pernah pedulik tentang pelajaran . Mak abah kalau dah tak sayang adik cakap :3 Kalau dah tak perlukan adik cakap . upah je orang bunuh adik ni :3 tadelah susahkan mak abah lagi kan ? Hmm Aku taktahan duduk sini :/ Bila nak pindah ni ya allah cepatkanlah masa :/ Ayah aku mak aku dah benci aku :/
Like Yaa, And Thank You Sbb Sudi Bace Dan Follow Blog Saya. ! Tinggal Kan Coment Anda Di Bawah.

0 Ala Coment Laa Kat Sini:

Catat Ulasan