Khamis, 15 September 2011

Dayana .

                                                  
siti amirah dayana bt amerullahsaya selalu edit pic dayana ni mula2 saya x kenal pon dia sbb masa tu saya x tgk siaran TV9 kerana siaran TV x dpt sekarang baru saya tahu yang dayana ni adalah artis kanak2 kecil.dayana terkenal dari IK2 idola kecil 2 dia x de fb sbb ramai sangat yg kata fb dayana Klon tu sbb dia x de fb tp mama dia ada saya selalu jugak chat ngn mama dia ..mama dia baek sangat dayana p0n baek satu family mama aida baek suka2 sangat ngan dia and family love U family amerda agak nye bila lah saya boley jumpa mama aida and family semua ....tolong doa kan saya supaya satu hari nanti saya dpt jumpa ngan dia ea.. semua,
Like Yaa, And Thank You Sbb Sudi Bace Dan Follow Blog Saya. ! Tinggal Kan Coment Anda Di Bawah.

0 Ala Coment Laa Kat Sini:

Catat Ulasan