Khamis, 15 September 2011

My Hobbi Masa Kecil

assalamualikum kepada semua yang membaca blogger saya hari ini saya akan cerita kan tentang Anak patung yang saya kumpul pada masa kecil jom dengar sama2 jom...
pada masa saya berumur 6-9 tahun saya selalu merengek nak beli anak patung bila keluar je mesti beli satu atau dua x nak anak patung biase tp mesti nak yang original hihihihihi
saya selalu beli harga dia RM 49.00 ke atas lah selalu nye sekarang ni saya dh jarang main dh sbb dah besar kan ada je anak patong tu kat dalam almari ada 10 baju dia ada lah 30 lebih ye lah dh x ingat dh lama dh semalam saya tgk anak patung tu semua berabuk tp saya dh cucidh semua jadi kalau krunk pon ada hobi kumpul anak patung jom lah share nagn saya ye..


MISS H'LURVES

Like Yaa, And Thank You Sbb Sudi Bace Dan Follow Blog Saya. ! Tinggal Kan Coment Anda Di Bawah.

0 Ala Coment Laa Kat Sini:

Catat Ulasan