Khamis, 15 September 2011

Geramm Sey!!

Asal kan kita nak guna dia x de asal kan kita x nak guna ada pulak dia geram!! betul aku hari ni laen wifi ni heyy!!! aku tgh shok!! hias blogger tiba2 je laen wifi jadi lembab hey!! gerem sey!! pastu tadi aku cuba buat lagi lembab lagi laen adoii!! sakit aty toll lah ...  last sekali aku cuba baru boley tp masih lembab baru je nak pilih lagu hai je selalu x ponn !!! asal erkk.. ada ke antara korunk semua ni tahu ... bengang aku ni karang klu aku nyayi lagu bengang baru tahu huuhuhuuhuhuhu!!! x perr.. pesan aku kat laen ni nak jampi sikit !! er,mmmrhemm "midai2 " "laen wafi jgn lah jadi lembab aku nak guna lah selalu x de pon hari ko nak wat masalah pulak ea,.... "  ok sampai sini je k.. bye semua,...
Like Yaa, And Thank You Sbb Sudi Bace Dan Follow Blog Saya. ! Tinggal Kan Coment Anda Di Bawah.

0 Ala Coment Laa Kat Sini:

Catat Ulasan