Khamis, 15 September 2011

Keadaan Dalam Peperiksaan

nbsp;                                                           assalamulaikum hy guyss                           ok hari ni saya nak cerita kan pasal topik dlam peperiksaan semalam saya baru je lepas abis ambil ujian UPSR PRA JPA 2011  dlm hati saya rasa takut sangat sebb PRA JPA ni penting untuk daftar masuk asrama penuh saya nak pesan kat korunkk semua yang belom lagi yang masih darjah lima tu saya nak pesan bila korunk naik darjah 6 nanti baru koruk tahu rasa dia macm mana .. buat masa sekarang korunk darjah 5 jadi  x perlu nak wt apa2 lagi pastu klu dh mcm tu jagn lah nak kata kat budax2 darjah 6 mcm ni 'hahaha padan muka x dpt cuti kena g tuisyen padan muka' jagn lah korunk yang darjah 5 ni nak buat mcm tu kat budax2 tahun 6 k.. ingat klau korunk buat cmtu periksa nanti korunk akan menyesal atas kesalahan yang korunk buat masa korunk tahun 5 dulu ingat tau,,...
Like Yaa, And Thank You Sbb Sudi Bace Dan Follow Blog Saya. ! Tinggal Kan Coment Anda Di Bawah.

0 Ala Coment Laa Kat Sini:

Catat Ulasan